18.7.04

Calling "come on thunder, come on thunder!"

Vet weer net :)

Ik zal later nog foto's online zetten, heb ik nu geen zin in ;)



Het was erg gezellig met Huubje, alles is goed en hij had me erg gemist. Ik hem ook!! *zucht* het is ook zo'n schatje.. :D:D

Heb hele schattige katjes gekregen, die nu de printer bewaken voor de
Fats, want die zet de printer nog wel eens aan, tegen mijn zin, om vier
uur 's nachts.

Ook om vier uur 's nachts:

Je wordt wakker van een kokhalzende kat, je loopt er heen in het
donker, zoekt een krantje voor de kat om op te kotsen, maar terwijl je
dat doet stap je naar achter, in iets warms, zachts, nattigs....



IEW dat was ECHT smerig, heb de kots opgeruimd en mijn voeten gewassen, nog nooit zo blij geweest met een kraan op mijn kamer ;)

1 opmerking:

Poekie zei

Geef maar toe, hij houdt van poepsex :D